Vyhlášení je tady. Děkujeme všem za úsilí, se kterým jste se vložili do kreativního vymýšlení sloganu a názvu naší „modré bedny“. Dostali jsme od vás přes 1200 návrhů. Dalo nám sice práci si všechny projít, ale musíme se přiznat, že to naše odborná LOKNI porota dělala s chutí a často se u toho velmi bavila.

V kategorii SLOGAN/CLAIM vyhrává 10 000 Kč Táňa Maršálková za slogan „Z lásky filtrovaná“, sice jsme si ho nevybrali, ale velmi nás inspiroval ke sloganu S láskou filtrovaná, který chceme od teď používat úplně všude.

P.S.: S Táňou se spojíme a domluvíme se na předání výhry u nás v kanceláři.

V kategorii názvu zařízení jsme si bohužel nevybrali, a tak zůstáváme u názvu LOKNI. 

Rozhodli jsme se ale ještě ocenit skleněnými lahvemi další zajímavé i vtipné slogany, myšlenky, říkačky, rýmy a přesmyčky,

Láhev jako dárek od nás získávají:

  • spravce32@……..
  • okade2001@…….
  • rezac.gjj@…………
  • stepa.spilka@…….
  • vojtech.hejlek@…..
  • petrkes@…………
  • leonhol@………..
  • pavelcernosek@…….
  • n_zuzana@….
  • votavaf@…….
  • ondrej.mokry@…..

Na předání se s vámi domluvíme prostřednictvím e-mailu.

Gratulujeme vítězce a všem ostatním děkujeme, že jste pustili svou kreativitu na špacír.

Tým LOKNI