Od 3. listopadu to u nás bude ještě jednodušší. V LOKNI věříme, že každý by měl mít snadný přístup k čisté, zdravé a filtrované vodě – kdykoliv a kdekoliv. Proto jsme se rozhodli naše tarify v aplikaci LOKNI nejen sjednotit a zjednodušit, ale zároveň i zlevnit

Dva tarify stačí

Naše síť filtračních stanic se v posledních letech hodně rozrostla – dnes už si s LOKNI natočíte vodu nejen na vysokých školách, ale i na veřejných místech, třeba na vlakových a autobusových nádražích.

A protože je naše filtrovaná voda pořád jen jedna, už není potřeba řešit, jestli máte tarif na univerzitě nebo na nádraží. Nově vám budou stačit jen dva tarify pro celou naši síťFREE a PREMIUM.

Pokud už LOKNI používáte, nemusíte se ničeho bát – váš původní tarif se automaticky převede na ten nový, bez nutnosti cokoliv nastavovat. Nezapomeňte si ale naši appku aktualizovat, jinak se vám nebude správně načítat.

Jak to funguje v praxi?

  1. Stáhněte si aplikaci LOKNI a automaticky budete mít tarif FREE.
  2. Pokud chcete čerpat perlivou vodu a až 3l filtrované vody denně, zakupte si tarif PREMIUM.
  3. Najděte nejbližší stanici na mapě.
  4. Naskenujete QR kód.
  5. Čerpejte filtrovanou vodu – kdykoliv a kdekoliv.

Je to rychlé, jednoduché a nemusíte řešit, jestli si naši vodu čerpáte na univerzitě, na nádraží nebo kdekoliv jinde.

Naše nové tarify

Tarif FREE

  • 0,5 litru neperlivé vody denně zdarma
  • platí v celé naší síti, ať už jste na univerzitě, na kolejích nebo na nádraží

Tarif PREMIUM

  • 3 litry neperlivé i perlivé vody denně
  • platí v celé naší síti, ať už jste na univerzitě, na kolejích nebo na nádraží
  • cena se liší podle délky předplatného – čím déle s námi pijete, tím méně platíte:
    • 3 dny: 29 Kč (10 Kč/den)
    • měsíc: 89 Kč (dříve 149 Kč) → jen 3 Kč/den
    • rok: 365 Kč (dříve 549 Kč) → jen 1 Kč/den

Pro srovnání: 1,5 litru balené vody z obchodu vás vyjde běžně na 20–50 Kč. S LOKNI získáte 3 litry filtrované vody za 1 Kč denně – tedy až 50× levněji.

Co jsou stanice LOKNI+?

Na některých stanicích přispívá na filtrovanou vodu náš partner. Tyto stanice jsou v appce označené jako LOKNI+. S tarifem FREE na těchto stanicích získáš po naskenování QR kódu až 3 l perlivé i neperlivé vody.

Jak to funguje?

  • u LOKNI+ stanice stačí naskenovat QR kód s tarifem FREE
  • můžete si natočit až 3 litry neperlivé i perlivé filtrované vody

Proč je naše filtrovaná voda nejlepší volba?

Naše stanice vodu filtrují, aby byla co nejlepší kvality. Voda prochází soustavou našich filtrů, které ji zbavují látek vyskytujících se v  kohoutkové vodě ve stopovém množství. Díky tomu je výsledná filtrovaná voda:

  • průzračně čistá a osvěžující – skvěle chutná
  • zbavená chloru, mikroplastů a dalších nečistot
  • kvalitní, čerstvá, čistá a zdravá.

A navíc si můžete přímo na našich stanicích vybrat, jestli chcete vodu perlivou nebo neperlivou.

Šetříte planetu i peněženku

Každý refill naší filtrované vody znamená jednu plastovou lahev, která nikdy nevznikne. Společně tak každý měsíc ušetříme tisíce plastových láhví.

Po celé ČR dnes najdete už více než 90 LOKNI stanic. Máte nějaké otázky? Přečtěte si nejčastější dotazy.

Nejčastější dotazy

Tarify Lokni

Jaký je rozdíl mezi tarifem FREE a PREMIUM?
Tarif FREE: 0,5 litru neperlivé vody denně.
Tarif PREMIUM: 3 litry perlivé i neperlivé vody denně v celé síti Lokni.

Opravdu můžu využívat síť Lokni i zdarma?
Ano, chceme, aby byla filtrovaná voda dostupná opravdu všem. Proto i s tarifem FREE máš možnost čerpat každý den až 0,5 litru vody zdarma. Zároveň ale musíme zajistit službu finančně udržitelnou, a proto existuje tarif PREMIUM.

Jsou všechny LOKNI stanice na vodu přístupné široké veřejnosti?
Všechny LOKNI stanice se nacházejí na frekventovaných místech, ale bohužel ne všechny jsou volně přístupné široké veřejnosti. Některé stanice  se nacházejí v areálech vysokých škol a pro jejich návštěvu je nutné projít přes recepci nebo turniket dané instituce, což v některých případech není možné pro širokou veřejnost.

Budu muset platit za vodu, i když jsem student?
Nezáleží na tom, zda jsi student, zaměstnanec, nebo náhodný uživatel. Podmínky tarifů platí pro všechny stejně.

LOKNI+ stanice

Co je to LOKNI+ stanice?
LOKNI+ jsou stanice, kde se nám podařilo zajistit partnera, který částečně hradí jejich provoz.

Kde zjistím, které stanice jsou LOKNI+?
LOKNI+ stanice jsou označené v mapě přímo v aplikaci.

Jak partnerství se sponzory pomáhá mně jako uživateli?
Na stanicích LOKNI+ si můžeš zdarma načerpat až 3 litry filtrované vody denně (perlivé i neperlivé), a to i bez tarifu PREMIUM.

Zdraví a kvalita vody

V čem je voda Lokni lepší?
Filtrace Lokni odstraňuje veškeré chutě, pachy, chlór i vedlejší produkty chlorace, dále rezidua běžných léčiv a hormonů, pesticidy a také mikroplasty nebo jiné částice (> 0,2 mikronu).  Naše UVC LED technologie likviduje navíc bakterie a viry.

Odkud pochází voda, kterou Lokni filtruje? 
Filtrujeme vodu z vodovodu. Nevozíme vodu v barelech, neskladujeme ji. Z běžné vody z kohoutku děláme vodu té nejvyšší kvality a to v okamžiku, kdy si ji čepuješ.

Jak jemný je filtr Lokni?
Filtry Lokni mají jemnost 0,2 µm. Pro představu bílá krvinka má velikost 25 µm, červená krvinka 7,5 µm. Lokni je tedy velice jemná a účinná filtrace.

Ponechá Lokni ve vodě hořčík a vápník?
Hořčík a vápník jsou klíčové prvky pro lidské zdraví. Ano, Lokni filtrace je navržena tak, aby Mg a Ca ve vodě zachovala.

Lokni pro domácnosti a kanceláře používá stejnou technologii jako stanice Lokni?
Ano. Pro domácnosti a kanceláře používá Lokni vždy kombinaci špičkového filtru (Lokni Spectrum 22+ nebo Taste 56) a UVC LED technologie. Toto řešení podává vodu s nejlepšími výsledky jak po chemické, tak mikrobiologické stránce.

Obsahuje voda Lokni chlór?
Ne, filtrace Lokni odstraňuje z vody volný i vázaný chlór a také Trihalometany (THM) a další vedlejší produkty chlorace, které jsou považovány za nezdravé.

Jak Lokni zajišťuje, že ve vodě nejsou bakterie? 
To je velice důležité a myslíme na to. Filtry Lokni mají nejmodernější konstrukci a bakteriostatickou funkci, která brání růstu bakterií. Navíc je v každé stanici špičková UVC LED technologie, která bakterie a viry likviduje. Systém automatických proplachů nedopřeje bakteriím klid na množení. Toto je vítězný trojblok Lokni proti bakteriím.

Je voda Lokni pouze „nezávadná“, nebo i „dobrá“? 
Zatímco legislativa definuje především „nezávadnost“ vody, Lokni se snaží naplnit i parametry „dobré“ vody. Tím, že je filtrovaná, chlazená, bez pachu a má příjemnou chuť, splňuje organoleptické vlastnosti, které spotřebitelé vnímají jako osvěžující a klíčové pro dobrou vodu.

Je perlivá voda stejně kvalitní jako neperlivá? 
Ano, základní voda je pro oba typy nápoje stejná. Proces sycení oxidem uhličitým probíhá až po komplexní filtraci a UVC ošetření, takže perlivá voda je také filtrovaná.

Jak je zajištěna stálá kvalita vody v průběhu času?   
V DNA Lokni je pravidelný servis, který zahrnuje čištění, proplachy, sanitace a včasné výměny filtrů, UV lamp a doplňování CO2. Ke každé stanici pravidelně jezdí naši technici, kteří se starají, aby bylo vše vždy ve špičkové kvalitě.

Co když něco nefunguje? Mohu dát Lokni nějak vědět? 
Kdyby se přeci jen něco pokazilo, můžeš to v aplikaci nahlásit. Celá síť Lokni má také vzdálenou správu, takže můžeme sledovat klíčové parametry a zajistit bezproblémový chod.

Proč je důvěra v dodavatele vody důležitá? 
Důvěra je pro vnímání kvality vody klíčová. Spotřebitel by měl vědět, odkud voda pochází, jak je upravena a že je pod dostatečnou kontrolou. Lokni tuto důvěru buduje transparentní technologií i splněním kritérií SZÚ.

Proč vlastně filtrovat vodu, když máme v ČR kvalitní vodu ve vodovodu? 
To je pravda, přesto řada problémů může vznikat až ve vnitřních rozvodech. Zde může dojít ke kontaminaci z materiálů potrubí nebo k nárůstu bakterií díky stagnaci. Obzvláště problematické mohou být velké objekty, kde voda v potrubí stojí a zahřívá se. Mezi přípojkou a kohoutkem tak může dojít k zásadnímu poklesu kvality vody, což se často pozná na její chuti.

Limity a čerpání

Co když mi 0,5 litru denně nestačí?
Upgraduj na tarif PREMIUM a můžeš čerpat až 3 litry perlivé nebo neperlivé vody denně v celé síti Lokni.

Jaké jsou denní limity čerpání?
Tarif FREE: 0,5 litru neperlivé vody denně.
Tarif PREMIUM: 3 litry perlivé nebo neperlivé vody denně.

Mohu čerpat více než 3 litry vody denně?
Ano, díky platební kartě. Součástí některých stanic je platební terminál.

Jak si mohu zkontrolovat, kolik vody jsem už dnes vyčerpal?
Tuto informaci najdeš v aplikaci na stránce „DOMŮ“, kde je čerpání graficky zobrazeno.

Aplikace a ovládání

Musím mít aplikaci, abych mohl čerpat vodu zdarma?
Ano, aplikace Lokni je pro čerpání filtrované vody zdarma potřeba.

Proč je vždy potřeba aplikace?
Lokni má být vždy důvěryhodným zdrojem skvělé vody a má poskytnout osvěžení co největšímu množství uživatelů. Aplikace je nástrojem, jak zajistit, že nikdo nezneužívá službu pro nadměrné odběry, také jsme díky ní schopni nabídnout omezený tarif FREE zcela zdarma. Na řadě veřejných míst je důležitá i bezpečnostní funkce aplikace, kdy zajistí, že stanici Lokni nikdo nezneužije pro účely osobní hygieny tak, jak se tomu děje u různých pítek atp.

Jak si můžu změnit tarif z FREE na PREMIUM?
Tarif změníš jednoduše v aplikaci, a to v sekci PREMIUM.

Funguje Lokni i bez připojení k internetu?
Internet potřebuješ pouze k ověření účtu. Při obsluze stanice už můžeš být off-line.

Jaké platební metody Lokni podporuje?
Můžeš platit kartou (Visa, Mastercard), Apple Pay nebo Google Pay.